fredag 20 april 2012

Maj-blommor och fokus på G :)

Förlåt att jag inte bloggat på snart en vecka men har varit lite deppad då jag i söndags fick reda på att min mormor fått blodcancer. Fortfarande ledsen men livet måste gå vidare. Hon är ju inte död än! I onsdags hoppade jag Runaway och det var balansövning så vi fick först trav-hoppa med händerna i midjan sen galopp-hoppa (faiiil) med händerna på huvudet sen galopp-hoppa (faiiil igen) och blunda med händerna i midjan och sen välja själva. Jag ramlade inte av iallafall! Hoppas att ni inte saknat mig allt för mycket för jag har saknat er! Tänkte starta en "Veckans blogg-tävling" så tryck bara HÄR för att komma till tävlingen och anmäla dig. Tänkte göra fler videos men inte idag. Kanske när jag bakar? Ni får gärna kolla in min första frågestund och fråga nåt :) Vi vann inte film-tävlingen föresten men men... man kan ju hoppas på att bli fokus vilket jag inte kommer bli (gSm). Har sålt maj-blommor sen i tisdags i flera timmar på dagarna. Jag har stått utanför byns goa affär. Många gamlingar köper! Hoppas att ni har det så trevligt så lovar jag att blogga varje dag nu när jag inte är lika ledsen längre :) Slänger in en bild oxå så har ni nåt trevligt att titta på tills i morgon x)

Osminkad-tjej.se




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du läser min blogg. Kommentera gärna nåt gulligt <3