söndag 15 april 2012

Sommar-mode och bad

Kunde inte blogga igår då jag var hos Karin. Men nu är jag hemma hos pappa, åker hem till mamma kl 6. Jag vill gärna ha fler blogg-läsare så ni får gärna tipsa era vänner. Igår badade jag i Åby-badet. Det var helt ok. Inte det roligaste jag gjort. Men men... på onsadag blir det hoppning, ska som sagt se om mamma kan filma då. Så ska hon fråga min ridlärare om jag är godkänd att vara med i Clear-rounder. Hoppas verkligen att jag är det för då ska jag göra min första på en ridskolehäst den 6 maj. Kul! Älskar verkligen att hoppa. Hoppas bara att man kommer i håg banan... kommer senare igen och tittar till den lilla bloggen. Bjuder på en liten bild med kläder som jag tycker man ska satsa på i sommar.



1 kommentar:

  1. Fiiina grejer!:)<3

    Var gärna med i min stora tävling på bloggen. Du kan bland annat vinna FLER LÄSARE och en BLOGGDESIGN.

    SvaraRadera

Kul att du läser min blogg. Kommentera gärna nåt gulligt <3